دوربین مداربسته ضد آب

دوربین های مدار بسته دستگاه هایی برای ضبط تصاویر محیط می باشند. این دوربین ها در نوع ضد آب بسیار مقاوم تر هستند.  بیشتر مواقع استفاده از دوربین مدار بسته ضد آب و کاربرد آن  جلو درب منزل یا شرکت ها انجام می گیرد.  باید دوربین مدار بسته را برای ضبط تصاویر محیط خریداری کرد زیرا در مقابل باد و باران مقاوم هستند.  دوربین های ضد آب را می ‌توانید حتی جلوی باران قرار دهید بدون اینکه هیچ آسیبی ببینند.

 به دلیل اینکه استفاده از دوربین های مدار بسته در تمام طول سال انجام می‌ گیرد، باید دوربین هایی تهیه کرد که در فصول باران ‌زا مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهند.  این دوربین ها که از جنس فلزی یا پلی اتیلن ساخته می شوند، رویه ضد آب مخصوصی دارند که باعث می شود آب به قطعات درونی آن نفوذ نکند و در نتیجه دچار خرابی نشود.  وقتی از یک دستگاه ضد آب صحبت می کنیم، منظور ما کاملاً ضد آب بودن آن نیست ولی دستگاه های ضد آب مدار بسته کاملا ضد آب می باشند. به طوریکه در باران های شدید دچار مشکل نخواهند شد.

کاربرد دوربین مدار بسته ضد آب چیست؟

دوربین مدار بسته ضد آب و کاربرد آن این روز ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. همانطور که می دانید دوربین های مدار بسته برای کنترل محیط در حیاط، درب منزل، شرکت ها، کارخانه ها و مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد ولی اگر بخواهیم آن را در فضای بیرونی قرار دهیم، باید نوع ضد آب این دستگاه ها را خریداری کنیم.  این دستگاه در مقابل باران مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. روی فلزی مقاوم و یا گاه پلی اتیلن آن دارای مقاومت بسیار زیاد می باشد.

 روکش ضد آب این دستگاه ها استحکام آن را بالاتر می برد. این دستگاه ها در بالا بردن امنیت محیط بسیار مناسب اند.  با آن ها می توانید ۲۴ ساعت تمام محیط را تحت نظر داشته باشید‌. در بیشتر مواقع ممکن است، شرکت ها مورد سرقت قرار بگیرند.

 همچنین بانک ها و مراکز عمومی نیز به دلیل وجود اسناد دولتی در معرض خطر می باشند. برای جلوگیری از این گونه موارد دوربین های مدار بسته ضد آب می توانند، محیط را کاملاً تحت نظر داشته و در صورت وقوع کوچک ‌ترین حرکتی با باز پخش آن همه چیز را شفاف سازند.

جنس دوربین های مدار بسته

دوربین مدار بسته ضد آب در برخی مواقع از فلز تشکیل می شود ولی در بیشتر مواقع دوربین های مدار بسته ضد آب از نوعی پلی اتیلن بسیار مقاوم به وجود آمده‌ اند.  همچنین پس از پلی اتیلن روی نهایی آن نوعی روکش ضد آب پلاستیکی می باشد که مانع از نفوذ آب باران به داخل دستگاه و به هم ریختن برنامه ریزی سیستم های داخلی دستگاه می شود.  جنس پلاستیکی پلی اتیلن باعث می شود که در هنگام برخورد به زمین نشکند. همچنین جنس فلزی آن نیز از مقاومت بسیار زیادی برخوردار است.‌

در بیشتر مواقع که دستگاه مدار بسته از فلز تشکیل می شود، از ترکیب فلزات آهن و آلومینیوم به وجود می آید.  قسمتی از نمایشگر این دوربین نیز از جیوه تشکیل شده است، زیرا جیوه باعث شفاف شدن تصویر و ثابت شدن رنگ های دریافتی آن می گردد.

نصب دوربین های مدار بسته در نوع ضد آب

دوربین های مدار بسته ضد آب نیز مانند نوع دیگر این دوربین ها به راحتی قابل نصب می باشند. به احتمال زیاد شما نیز به صورت معمول قصد نصب آن ‌ها را در فضای بیرونی دارید. بنابراین می توانید برای این کار از نصاب های حرفه‌ ای این دستگاه ها کمک بگیرید.  می ‌توانید برای استفاده راحت تر از دوربین مدار بسته ضد آب و کاربرد آن نوعی از دوربین ‌های مدار بسته را که دارای قابلیت چرخش خودکار می باشند، خریداری کنید. نصب این دستگاه ها بدون پیچیدگی های خاص و سیم کشی طولانی انجام می گیرد.

خرید دوربین مدار بسته ضد آب

دستگاه‌ های مدار ضد آب برای فضای بیرونی مناسب هستند. خرید این دستگاه ها نیز به صورت اینترنتی گاه عمده و گاه خرده انجام می ‌پذیرد.  فروشگاه ‌های لوازم صوتی و دیجیتالی این دستگاه ها را به صورت عمده از تولید کننده نهایی خریداری می کنند. این افراد به این صورت هم سود زیادی را از فروش تکی آن کسب می ‌کنند و هم واسطه ‌ها، دوربین ها را به صورت عمده و بسیار سریع دریافت می ‌کنند.

اگر شما قصد خرید عمده را دارید، خرید از تولید کننده اصلی می تواند، بهترین راه حل باشد ولی اگر به دنبال خرید جزئی این دستگاه‌ ها هستید، می‌ توانید فروشگاه های اینترنتی را انتخاب کنید.

صادرات دوربین های مدار بسته ضد آب

دوربین های مدار بسته ضد آب داخلی در کیفیت بالا و قیمت پایین تولید می شوند، به همین دلیل گاهی تجار ایرانی اقدام به صادرات آن می ‌کنند.  صادرات این دستگاه ‌ها به کشورهای همسایه از جمله ارمنستان انجام می پذیرد. با توجه به این که تولید دستگاه‌ های صوتی و تصویری در کشور به صورت عمده و در بیشترین کیفیت ممکن انجام می پذیرد، کشورهای همسایه از جمله ارمنستان و آذربایجان تقاضای صادرات آن را دارند.

قیمت دوربین های مدار بسته ضد آب

دوربین مدار بسته ضد آب و کاربرد آن با توجه به قابلیت‌ های مختلف قیمت ‌های متفاوتی دارند و برخی از آن ها که دارای قابلیت چرخش خودکار می باشند از قیمت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند. در مقابل دستگاه های ساده تر قیمت کمتری دارند.  حفظ امنیت محیط در بیشتر مواقع با استفاده از دوربین مدار بسته ضد آب انجام می گیرد. بنابراین امنیت بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد. قیمت بسیار مناسب دوربین های مدار بسته ضد آب نیز می ‌تواند امنیت شما و عوامل محیطی را بالا ببرد. امنیت شما و محل کارتان یا محل زندگی تان بسیار مهم تر از قیمت دوربین های مدار بسته ضد آب می باشد.

 شما می توانید شیوه آسان یعنی شیوه اینترنتی را برای خرید و اطلاع از قیمت این دستگاه ها انتخاب کنید.  خرید این دستگاه ها در بیشتر موارد به صورت اینترنتی بسیار ارزان محاسبه می ‌شود. قطعاً در خرید عمده قیمت ها بسیار پایین می ‌آید به همین دلیل کسانی که از تولید کننده اصلی یا فروشنده عمده دستگاه های دیجیتالی، دستگاه مدار بسته ضد آب را سفارش می دهند، هزینه کمتری در برابر آن پرداخت می کنند.