دوربین لامپی اصفهان

دوربین لامپی اصفهان و شرایط استفاده از آن بسیار راحت بوده و هر کسی که تمایل به استفاده از این نوع دوربین مدار بسته دارد، می تواند آن براحتی در محل مورد نظر به کار بگیرد. دوربین های لامپی مخفی و شرایط استفاده از آن امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد، همچنین امنیت مکان مورد نظر را تا حد قابل توجه ای زیاد می کند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با این دوربین ها بیشتر سخن بگویم لطفاً شما نیز تا انتهای مطالب با ما همراه بمانید.
دوربین لامپی مخفی چیست؟
دوربین لامپی مخفی یک نوع دوربین مدار بسته است و جزو مدل های جدید و به روز انواع دوربین های مخفی می باشد. این نوع دوربین مدار بسته، دارای طراحی و شکلی شبیه به لامپ های حبابی یا لامپ های کم مصرف ال ای دی  است و علت اختصاص دادن عنوان مخفی برای این آن به این دلیل هست که نحوه قرار گیری دوربین بر روی لامپ به نحوی است که تشخیص آن ها از لامپ های روشنایی بسیار سخت می باشد. به نحوی که حتی از آن ها به عنوان دوربین های جاسوسی نیز یاد می کنند.
در واقع این نوع دوربین ها به دلیل سخت بودن تشخیص آن ها به راحتی توسط سارقین و افراد خلافکار قابل شناسایی نبوده و همین عامل سارقین و خلافکاران را دام پلیس می اندازد. دوربین لامپی مخفی دارای ساز و کاری همانند چشمان ماهی است به همین دلیل به آن ها دوربین های مدار بسته چشم ماهی نیز می گویند. لازم به ذکر است که دوربین های مدار بسته لامپی می توانند از تمامی فضایی که تحت پوشش خود دارند، به طور کامل و بدون هیچ گونه عیب و نقصی تصویر برداری کنند. دوربین های لامپی مخفی می توانند تا زاویه ۳۶۰ درجه محیط مورد نظر را پوشش داده و از آن تصویر برداری کنند به همین دلیل به آن ها دوربین های مخفی ۳۶۰ درجه نیز می گویند.
از آنجایی که این دوربین ها بر روی سر پیچ نصب می گردند جهت عملکرد نیاز به تامین انرژی و منبع تغذیه از جای دیگری نمی باشند بلکه به طور مستقیم و بدون نیاز به منبع و یا جریان خاص دیگر از برق شهری جریان مورد نیاز خود را تأمین می کنند. در حال حاضر دوربین های لامپی مخفی یکی از بهترین و پر تقاضا ترین انواع دوربین مخفی در بازار می باشد که اغلب مدیران شرکت های بزرگ ترجیح می‌دهند جهت بالا بردن امنیت شرکت و محل کار خود از این نوع دوربین ها استفاده کنند.
دوربین های لامپی مخفی و شرایط استفاده از ان بسیار راحت بوده و حتی نصب آن ها در محل مورد نیاز تخصص چندان بالایی ندارد.

مهم ترین ویژگی دوربین های لامپی مخفی
در مطالب ارائه شده قبلی کم و بیش با مفهوم دوربین مدار بسته لامپی مخفی آشنا شدیم و به این واقعیت پی برده ایم که این دوربین ها یکی از دوربین های جدید و مدرن مدار بسته هستند که از محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم برخوردار هستند.
دوربین های لامپی مخفی و شرایط استفاده از آن ها به نحوی است که تصاویر مکان مورد نظر را بر روی کارت حافظه میکرو اس دی بدون نیاز به دستگاه دی وی دی یا آر وی آر ضبط می کند و همچنین قادر هست کارت حافظه میکرو اس دی ۶۴ گیگابایت را نیز ساپورت کند. این دوربین ها قادر هستند حداقل ۲۰ روز فیلم و صدای ذخیره شده را نگه داری کرده و همچنین می توانند یک ارتباط دوطرفه با محل قرار گرفتن دوربین و وای فای برقرار کنند. دلیل برقرار ارتباط، وجود اسپیکر و میکروفون داخلی در سیستم این دوربین می باشد.
همچنین بدون نیاز به اینترنت امکان مشاهده تصاویر در این دوربین ها وجود دارد. دیگر ویژگی های بارز دوربین های لامپی مخفی به شرح زیر است.
• قابلیت انتقال تصویر و صدا با بهترین کیفیت در این دوربین ها انجام می شود.
• این دوربین ها دارای سنسور تصویر اس ام اس و فیلتر تصویر برای تفکیک درست دید در شب هستند.
• همچنین دوربین های لامپی مخفی امکان مشاهده تصاویر با وضوح بسیار کامل در تاریکی مطلق را دارند.
دارای زوم دیجیتال ۴x هستند و به محض تشخیص صدا امکان دریافت هشدار از طریق ایمیل یا اپلیکیشن های مربوطه را دارند.
• دارای قدرت ضبط تصاویر به صورت یکسره و با امکان تعریف زمان بندی شده را دارند.
• برنامه زمانی ساعتی و یا ضبط فیلم تنها در صورت تشخیص حرکت برای این دوربین مقدور است.
• امکان فرمت کارت حافظه در داخل دوربین وجود دارد و همچنین امکان نمایش فایل های ضبط شده بر روی کارت حافظه داخل دوربین وای فای بدون آنکه نیاز به خارج کردن کارت از دوربین
• امکان مشاهده تصاویر یک دوربین توسط ۵ نفر دیگر به صورت هم زمان.
• امکان گرفتن عکس و فیلم و ذخیره بر روی موبایل بدون نیاز به کارت حافظه در داخل دوربین وای فای لامپی.
• دارای اپلیکیشن های اندروید و ios
• قابلیت نصب سریع و آسان در سرپیچ لامپ
• طراحی این دوربین ها به نحوی است که افراد قادر هستند به کمک آنها تمام فضای یک اتاق یا یک محدوده خاص را در تصویر مشاهده نمایند.
• همچنین کیفیت فیلمبرداری در این دوربین ها بسیار بالا بوده و امکان ضبط صوت از دیگر ویژگی هایی است که این نوع دوربین ها را نسبت به دیگر دوربین ها متمایز ساخته است.

• دوربین های لامپی مخفی و شرایط استفاده از آن به شکلی است که تنها با اتصال به یک منبع اینترنت و بدون نیاز به استفاده از تجهیزات خاصی، می توان از آن ها استفاده کرد.
• به دلیل چرخشی بودن سیستم ها این دوربین ها قادر هستند ۳۶۰ درجه را به طور کامل تحت پوشش خود قرار داده و این امکان نیز کوچکترین ایرادی در کیفیت دوربین به وجود نمی آورد.
• قابلیت تغییر حافظه در این دوربین ها وجود دارد به نحوی که یک پورت خاص برای قرار دادن کارت حافظه در نظر گرفته می شود.
معایب دوربین های لامپی مخفی
در رابطه با ویژگی های مثبت و مزایای دوربین لامپی مخفی زیاد گفتیم، اما باید بگوییم که این دوربین ها در کنار همه مزایای خوب و قابل قبولی که دارند خالی از ایراد نبوده و می‌توان یک سری معایب نیز برای آنها برشمرد. معمولاً افراد زیادی هستند که تمایل دارند دوربین نظارتی که جهت بالا بردن امنیت محل کار و یا محل زندگی خود به کار می برند از دید عموم مخفی باشد. از آنجایی که دوربین های لامپی مخفی دارای شکلی شبیه به لامپ های ال ای دی هست چندان در خور توجه نبوده و کسی متوجه آنها در محل مورد نظر نمی شود.
شاید همین عامل باعث شود که برخی افراد سود جو و فرصت طلب از این ویژگی دوربین لامپی استفاده کرده و از این دوربین ها، کاربردهای غیر اخلاقی کنند.
قیمت دوربین لامپی
قیمت دوربین های لامپی مخفی و شرایط استفاده از آن به دلیل کیفیت و قابلیت های بالایی که دارند در بازار نسبتاً بالا است. البته با توجه به ویژگی های مثبت این دوربین و امکان بالا بردن امنیت محل مورد نظر ارزش صرف هزینه و استفاده از آن‌ها کاری کاملاً عاقلانه می باشد که بیشتر از طرف شرکت ها و موسسات بزرگ مورد توجه قرار دارد.
همانطور که گفتیم این نوع دوربین مدار بسته امروزه در بازار از توجه بسیار خاصی برخوردار شده اند که همین عامل سبب شده است میزان تقاضا برای این نوع دوربین نسبت به دیگر دوربین های مدار بسته تا حدودی بالاتر باشد این عامل نیز مزید بر علت شده و سبب گشته قیمت دوربین های مدار بسته لامپی مخفی تا حدودی گران تر باشد.
منتها با توجه به شرایط خاصی که این نوع دوربین به وجود می‌آورد از هر لحاظ که در نظر گرفته شود ارزش صرف هزینه و خرید را دارا هستند. البته این دوربین ها فقط مناسب برای شرکت‌ها و موسسات و به طور کلی جاهایی که نیاز به ایجاد امنیت بالا دارند نبوده و ‌می توان گفت که به دلیل داشتن بلندگو و میکروفون و امکان انتقال صحبت توسط اپلیکیشن به این دوربین ها و انتشار آنها در اتاق و محل مورد نظر یکی از بهترین گزینه ها برای پدر و مادرهای که دارای فرزندان خردسال و یا افرادی که دارای سالمند در منزل خود هستند می باشد. زیرا از طریق آنها می‌توانند با محل مورد نظر یا منزل خود ارتباط برقرار کرده و از سلامت و شرایط عزیزان خود اطلاع یابند.

فروشگاه دوربین لامپی در اصفهان

دوربین مداربسته لامپی اصفهان

فروش دوربین لامپی در اصفهان